You are currently viewing ממפיס נגד שיקגו ב-22:30 זמן בת-גלים, קאבס נגד הנטס, אטלנטה נגד מילווקי ועוד 9 משחקים ביום מרטין לות'ר קינג / מערכת הופס
MEMPHIS, TN - APRIL 12: Ja Morant #12 of the Memphis Grizzlies dunks the ball during the game against the Chicago Bulls on April 12, 2021 at FedExForum in Memphis, Tennessee. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2021 NBAE (Photo by Joe Murphy/NBAE via Getty Images)

ממפיס נגד שיקגו ב-22:30 זמן בת-גלים, קאבס נגד הנטס, אטלנטה נגד מילווקי ועוד 9 משחקים ביום מרטין לות'ר קינג / מערכת הופס

שלושת הראשונים: רועי ויינברג

קאבס-נטס ובאקס-הוקס: יונתן לובנסקי

לייקרס-ג'אז: שחר אלוני

כל השאר: עומר בקאל

בוסטון (22-22) – ניו אורלינס (27-16) 7:30

הסלטיקס פייבוריטים אחרי 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. הקבוצה עדיין רחוקה מהטופ 6 ולמעשה גם לא בתמונת הפליי-אין, אבל עונה שנראתה כמעט אבודה התעוררה מחדש. ג'ייסון טייטום, אגב, קולע 24.9 נקודות למשחק עם 8.4 ריבאונדים בשבעת המשחקים האחרונים.

בניו אורלינס, מנגד, הפתיעו לא מזמן את הקליפרס והוולבס אבל הפסידו לנטס. הם במרחק משחק וחצי מהפליי-אין ופחות טובים באופן משמעותי מהסלטיקס, או מרוב הקבוצות האחרות במערב. משחק לא גדול, אבל בשעה נפלאה ואחד שיסתיים בניצחון של בוסטון.

ניו יורק ניקס (21-22) – שארלוט הורנטס (20-23) 8:00

הניקס ניצחו 5 מ-6 האחרונים. אר ג'יי בארט אר ג'יי בארט, בתקופה הזאת, עם 25.5 נקודות למשחק באחוזים טובים. אוון פורנייה משפיע לטובה, ג'וליוס רנדל לא עושה יותר מדי נזק והדברים, סך הכל, הולכים מעולה. המזרח מספיק צמוד בשביל שהם עדיין יהיו בתמונת הפליי-אין.

ההורנטס היו ברצף של ארבעה ניצחונות עד ההפסד לאורלנדו ומשחקים כדורסל טוב. ההגנה על בארט היום היא המצ'-אפ של המשחק, ואני חושב שזה יגמר בניצחון של ניו יורק המצוינת.

וושינגטון וויזארדס (21-22) – פילדלפיה סיקסרס (17-25) 9:00

הסיקסרס ניצחו 9 מ-10 המשחקים האחרונים ובמאבק על ראשות המזרח. עם הפציעה של דוראנט ולוח המשחקים הכל פתוח. ג'ואל אמביד עם 31.8 נקודות למשחק באחוזים אדירים וקשה להשאיר אותו מחוץ למירוץ ל-MVP. הוויזארדס מנגד מדשדשים סביב 50% הצלחה גם בלי בראדלי ביל והמאמן ווס אנסלד שבבידוד, וקשה לראות אותם מצליחים לשמור על אמביד בפורם הזה. פילדלפיה.

ממפיס גריזליס (15-30) – שיקגו בולס (14-27) 10:30

11 ניצחונות רצופים הגיעו לסיומם בהפסד של ממפיס לדאלאס במשחק בו ההגנה הטובה ביותר בליגה (בחודש האחרון) הצליחה לעצור אותה על 85 נקודות, הסכום הנמוך ביותר שלה כל העונה. ג'ה מוכיח לכולנו שממפיס יכולה לצאת לרצף ניצחונות כזה גם כשהוא בהרכב, הוא קולע 26 נקודות לערב בשנים עשר המשחקים האחרונים על אחוזי יעילות נהדרים ומוסיף גם 6.8 אסיסטים. ג'ה ודזמונד ביין, 21 נקודות למשחק באותה ריצה, יוכלו להתפוצץ הערב על שיקגו שהולכת לעלות למשחק הזה בלי אף אחד מהשומרים המובילים שלה. המשחק האחרון פתח רצף משחקים בעל דרגת קושי גבוהה בעבור ממפיס בה תפגוש עוד את מילווקי, דנבר, דאלאס (מפגש נוסף), סן אנטוניו ויוטה.

בצד השני שיקגו רושמת כבר שלושה הפסדים רצופים והיא מחזיקה באצבעותיה האחרונות במקום הראשון במזרח. רשימת החסרים של שיקגו למשחק הערב היא רצינית, לונזו (ברך), קארוסו (חוזר לכושר משחק), ג'בונטה גרין (כאבי שריר), דריק ג'ונס ג'וניור וזאק לווין (ברך), כולם נמצאים מחוץ לסגל של בילי דונובן הערב מה שמשאיר את ההתקפה בידיהם של דרוזן ווצ' ואת ההגנה בידיו של הרוקי, איו דנסומו. בילי דונובן יצטרך למצוא פתרון יצירתי להגנת הפיק אנד רול כי לונזו/קארוסו/דריק ג'ונס ג'וניור היו השחקנים היחידים שהצליחו להעלים במעט את הקלות שבה אפשר לנצל את ווצ' בחמש.


הימור: בלי מספיק הגנה בקו האחורי לבלום את מוראנט לשיקגו אין מספיק הגנה על הטבעת בכדי לנסות לעצור אותו בצבע. ממפיס מנצחים.

לוס אנג'לס קליפרס (23-21) – אינדיאנה פייסרס (28-15) 10:30

עם ההרכב המצומצם ביותר שעומד לרשותם הקליפרס מתקשים להשיג יציבות ורושמים רצף של הפסדים אחרי כל ניצחון. לוק קנארד וג'סטיס ווינסלואו יוכלו לחזור כבר הערב לשורות הקבוצה אחרי היעדרות ממושכת בעקבות הקורונה. מרקוס מוריס ממשיך להוביל את הקבוצה בקליעה במשחקיו האחרונים עם 18.8 נקודות כאלה לערב ביחד. זובאצ' ואיבקה יהיו האחראיים העיקריים על הניסיון לעצור את סאבוניס. ההיעדרות האפשרית של ברוגדון משורות אינדיאנה יכולה לפתוח את הדלת למשחק גדול של רג'י ג'קסון שכמו כל הקבוצה לא מצליח לשמור על עקביות העונה. הקליפרס שנמצאים במקום התשיעי במערב צריכים לרשום כמה ניצחונות רצופים אם הם לא רוצים למצוא את עצמם מחוץ לטורניר הפליי אין.

עם רק שני ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה הפייסרס מוצאים את עצמם במקום ה13 במזרח, שבעה משחקים מהמקום העשירי שרק הולך ומתרחק מכל רגע. הפייסרס לא הצליחו לרשום ניצחונות למרות יכולה טובה של סאבוניס שקולע 20.7 נקודות על 53.8% מהשדה ומוסיף אליהם 12.1 ריבאונדים ו6.2 אסיסטים. אינדיאנה נמצאת בתחתית הליגה אותם משחקים בדירוג ההגנתי וההתקפי שלה והיא יכולה הערב לרשום רגע של נחת מול קבוצה שמשחקת בלי אף אחד משחקנים המובילים שלה לפני שהיא יוצאת לסדרת משחקי חוץ אצל הלייקרס, גולדן סטייט ופיניקס.


הימור: שני קבוצות שלא משחקות את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כרגע, אני אלך על משחק טוב של סאבוניס שיוציא את אינדיאנה מהבוץ. הפייסרס מנצחים.

אטלנטה הוקס (25-17) מילווקי באקס (18-27) 1:00

אטלנטה היא עירו של מרטין לותר קינג ובאופן מסורתי נערך בה משחק ביום הMLK. המפגש של ההוקס עם האלופה הוא שיחזור של גמר המזרח בעונה שעברה ואמור היה להיות גולת הכותרת של הערב.

אבל כמה השתנה מאז העונה שעברה. הבאקס עוברים עונה לא לגמרי יציבה, הם על מאזן של 50% בעשרת משחקיהם האחרונים ועושים את המיטב כדי להכנס לקצב ולהתחרות על אליפות נוספת. לעומתם אטלנטה הפסידו שמונה מעשרת משחקיהם האחרונים והם כבר מתלבטים לגבי עתיד הליינאפ הנוכחי. הם ממשיכים להציג את אחת ההתקפות הכי טובות בליגה לצד אחת ההגנות החלשות בליגה.

טריי יאנג אומנם ייהנה מלא להישמר על ידי ג'רו הולידיי הפצוע אבל קאפלה ובוגדנוביץ' לא יישחקו גם הלילה. וגם בלי הפציעות – קשה לראות את אטלנטה של העונה מוצאת תשובות להגנה ולהתקפה של הבאקס.

תחזית: הבאקס ב-15 הפרש.

Hawks vs. Bucks score, takeaways: Giannis Antetokounmpo, Milwaukee dominate  Atlanta in Game 2 to even series - CBSSports.com
שיחזור של חצי גמר המזרח.

קליבלנד קאבאלירס (18-26) – ברוקלין נטס (15-27) 2:00

הנטס מגיעים למשחק לאחר שהתבשרו שדוראנט אמור להיעדר 4 עד 6 שבועות. החדשות הטובות מבחינתם הם שזה משחק חוץ והם מקבלים שוב את קיירי אירווינג. 

הקאבס חוזרים לשחק בבית אחרי מסע של שישה משחקי חוץ שהסתיים בניצחון על אוקלהומה סיטי.

מצד אחד, קיירי אירווינג מגיע לשחק נגד האקסית המיתולוגית. יחד עם הארדן ומול הקו האחורי רווי הפציעות של הקאבס אנחנו יכולים לראות הרבה מכוח האש ומהניסיון של ברוקלין בפעולה.

מצד שני, לקאבס יש הגנה מצוינת – מקום שלישי בליגה בדיפנסיב רייטינג אחרי גולדן סטייט ופניקס ואת מובלי ואלן בקו הקדמי וזה יקשה על הנטס. המומנטום של החזרה הביתה אחרי ניצחון והשינויים בסגל בקבוצה מולם הם שני דברים שהקאבס יינסו לנצל כדי לצאת מהמשחק עם W מול אחת הקבוצות החזקות במזרח.  

תחזית: משחק מותח אבל דוראנט לא יהיה שם כדי לקלוע שלשת קלאץ' שוברת לבבות בשביל הקבוצה שלו. הקאבס ב-4.

אורלנדו מג'יק (36-8) – פורטלנד טריילבלייזרס (25-17) 2:00

המג'יק יעלו למשחק הערב בלי וונדל קרטר ג'וניור (האמסטרינג), שלא מצליח להרשים מאז המעבר משיקגו, צ'ומה אוקיקי הצעיר יעלה במקומו בחמישייה הראשונה. קול אנת'וני שפתח את העונה בסערה והיה נקודת האור היחידה של אורלנדו לא מצליח למצוא את הזריקה שלו מאז, בחודש ינואר (שישה משחקים) הוא קולע רק 16 נקודות על 33.7% מהשדה, ומקומו כקלעי המוביל של הקבוצה נלקח על ידי טרנס רוס במשחקים האחרונים. אורלנדו היא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הצליחה להגיע למספר ניצחונות דו ספרתי והיא תנסה להתקרב לשם הערב. קול אנת'וני יוכל לנצל את העובדה שבלי פאוול לפורטלנד אין מגן ברמה גבוהה שיוכל לשמור עליו ולהעלות את המספרים שלו מהתקופה האחרונה.

אנפרני סימונס עם קמפיין מאוחר לנבחרת האולסטאר? הגארד הצעיר עומד על 28.3 נקודות, בזמן שהוא עומד על 51/45/90, ביחד עם 8.2 אסיסטים בששת המשחקים האחרונים שלו בזמן שהוא מוביל את הקבוצה לניצחון בארבעה משחקים והוא מראה לכולם למה פורטלנד המשיכו להיאחז בו עד עכשיו ולחכות לפריצה הגדולה. מלבד דמיאן לילארד פורטלנד יאלצו לשחק הערב בלי לארי נאנס וקודי זלר (ברך) ויקוו מאוד לרשום את נורמן פאוול (מתאושש מקורונה) ואת סי ג'יי אלבי הצעיר (נקע) למשחק. גארי האריס, שפעם היה נודע בשל היכולת שלו לשמור על גארדים התקפיים, ינסה לעצור את סימונס הערב ולמנוע ממנו להתחמם. פורטלנד כרגע מובילה את הקרב על המקום האחרון לטורניר הפליי אין במערב אבל היא נמצאת רק משחק וחצי מהמקום ה13 ותצטרך כל ניצחון.


הימור: עם הגנה ברמה של פורטלנד (מקום אחרון בליגה) היא לא מגיעה לאף משחק כפייבוריטית, אבל אני מאמין שהיא תוכל לייצר יותר התקפה מאורלנדו. פורטלנד מנצחים.

מיאמי היט (16-27) – טורונטו ראפטורס (19-21) 2:30

מיאמי מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד מדאיג לפילדלפיה בו קייל לאורי וג'ימי באטלר סיימו עם 16 נקודות משותפות ו3/22 מהשדה, הפסד שהגיע אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. טיילר הירו הנהדר שרושם העונה 20.6 נקודות למשחק מהספסל ככל הנראה יעלה להרכב הפותח לאור ההיעדרות של קייל לאורי (סיבות אישיות) שיחמיץ את המשחק נגד האקסית. באם אדבאיו יוכל לחזור כבר הערב להרכב בהחלטה שתתקבל צמוד לתחילת המשחק ועם סגל ארוך ואתלטי כמו של טורונטו מיאמי תצטרך נוכחות חזקה בצבע, במידה ובאם לא ישותף הערב הם יצטרכו הרבה מיורטסבן הנהדר שרושם בחמשת משחקיו האחרונים עם מיאמי 14.6 נקודות, 63.8% מהשדה, 12.8 ריבאונדים ו4.6 אסיסטים. מיאמי עלתה למקום השלישי במזרח על חשבון הבאקס והיא נמצאת רק משחק אחד מאחורי המקום הראשון.

בצד השני טורונטו מגיעה למשחק הזה בעיצומה של ריצה אדירה, שבעה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים שלהם, שהעלתה אותם מהמקום ה12 למקום השמיני במזרח. פרדי אולסטאר הצדיק את הכינוי שניתן לו בידי האוהדים, בתשעת המשחקים האחרונים הוא קולע 27.7 נקודות למשחק, 43.2% מחוץ לקשת, ביחד עם 6.9 אסיסטים ושתי חטיפות אבל עם כל הכבוד ליכולת של וואן וליט האקס פקטור האמיתי בריצה של טורונטו הוא פסקל סיאקם שמשחק (אולי) את הכדורסל הטוב ביותר שלו מאז שחתם על חוזה המקסימום, הפורוורד של טורונטו קולע 24.1 נקודות למשחק ביחד עם 10.4 ריבאונדים ו6.4 אסיסטים, קליעה מחוץ לקשת (48.3%), בצבע, ניהול משחק משני והגנה עילאית, סיאקם עושה הכל בשביל טורונטו במשחקים האחרונים.

הימור: בלי קייל לאורי באטלר יצטרך לתת המון מעצמו הערב וכשלטורונטו יש את או ג'יי אנונובי, סקוטי בארנס ואפילו סיאקם לזרוק עליו, זה לא יהיה קל. טורונטו מנצחים.

Miami Heat Make Franchise History After Win vs. Toronto Raptors - Heat  Nation
ג'ימי נגד או ג'יי אנונובי

דאלאס מאבריקס (19-24) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (28-14) 3:30

ב15 המשחקים האחרונים דאלאס מחזיקה בהגנה הטובה ביותר בליגה והרבה מהקרדיט מגיע לדוריאן פיני סמית' (שעושה ריצה אל עבר נבחרות ההגנה של העונה), מקסי קלבר ודאוויט פאוול שמטפלים ביעילות בפיק אנד רול של היריבה ואל ג'ייסון קיד שהצליח לבנות הגנה שמחזיקה את היריבות שלה לאחוז נמוך מאוד ומנצחת בקרב הריבאונדים. לוקה ממשיך לעשות הכל על המגרש גם במשחקים האחרונים חוץ מלשים את הכדור בסל במספרים שאפיינו אותו בשנים האחרונות, הוא קולע רק 22 נקודות למשחק, 40.1% מהשדה ו19.1% (6.7 זריקות) מחוץ לקשת, אבל מוסיף לזה 10 ריבאונדים ו9.3 אסיסטים (ו4.3 איבודים). רצף הניצחונות של דאלאס מיקם אותם במקום החמישי במערב.

לרגע זה היה נראה שאוקלהומה יכולה לעשות ריצה ולהיכנס לקרב על המקום העשירי וטורניר הפליי אין ואז הגיע חודש ינואר בו היא מצליחה לנצח רק משחק אחד מתוך שבע, למרות יכולה טובה של השחקנים הצעירים שלה, מלבד התבוסה לטימברוולבס היא הפסידה את כל המשחקים שלה בהפרש חד ספרתי. ג'וש גידי ממשיך להראות לכל הליגה שיש לו את הפוטנציאל להיות שחקן התקפה מחשמל עם 14.3 נקודות (אחוזים נהדרים מהשדה ומהשלוש), 8.4 ריבאונדים ו7.3 אסיסטים במשחקים החודש ביחד עם שג"א שקולע מעל 20 נקודות למשחק. או קיי סי תצטרך את לקבל הרבה מדריק פייבורס וג'רום רובינסון ארל הערב נגד קבוצה שאוהבת לתקוף הרבה בצבע כמו דאלאס. 

הימור: דאלאס נמצאת במהלך התקופה הטובה ביותר שיש לה העונה ואני לא חושב שלאוקלהומה יש את הכלים לעצור אותה. דאלאס מנצחים.

סן אנטוניו ספרס (27-16) – פיניקס סאנס (9-33) 3:30

סן אנטוניו ניצחה את הקליפרס במשחק האחרון שלה, ניצחון שעצר לה רצף של חמישה הפסדים רצופים. דריק היה המצטיין של הספרס במשחק הזה עם 19 נקודות, ארבעה אסיסטים ושלושה חסימות מהספסל. דג'ונטה מארי ממשיך לקרוץ לעבר נבחרת האולסטאר, בשבעת משחקיו האחרונים הוא קולע 24.6 נקודות למשחק ביחד עם 9.4 אסיסטים ו2.3 חטיפות. הערב הוא ודריק וואייט יצטרכו לעשות לתת את הכל בצד ההגנתי של המגרש בניסיון לעצור את כריס פול ודווין בוקר ולשבש את ההתקפה המושלמת של הסאנס. סן אנטוניו ממשיכה את מסע משחקי הבית שלה החודש והיא תצטרך כל ניצחון בשביל להישאר במאבק על הפליי אין.

בצד השני פניקס ממשיכה להיות הקבוצה היציבה ביותר בליגה. הפער מגולדן סטייט כבר גדל ל2.5 משחקים והיא רושמת כבר שישה ניצחונות בשבעה משחקים מאז רצף ההפסדים הקטן שהגיע בסוף חודש דצמבר. באותם שבעה משחקים היא מציגה את ההתקפה הטובה ביותר בליגה בעיקר בזכות 25 הנקודות שדווין בוקר קולע בכל ערב אבל גם בגלל העובדה שלא פחות משבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות בכל משחק (בלי להחשיב את ה9.8 של קראודר). דיאנדרה אייטון שנפצע בקרסול במשחק מול דטרויט עדיין נמצא בספק לגבי המשחק הערב ויכול להצטרף לקאם ג'ונסון שיימצא בחוץ גם הוא בגלל פציעה בקרסול.

הימור: גם במידה ואייטון לא משחק ביאמבו ומקגי הראו שליד כריס פול כל אחד יכול לקלוע 15 נקודות ולקלוט עשרה ריבאונדים. פיניקס מנצחים.

לוס אנג'לס לייקרס (22-21) – יוטה ג'אז (14-29) 5:30

יוטה במקום 3-4 במערב כבר הרבה זמן ובמאזן מרשים ששקול ליותר מ 55 נצחונות בעונה. הם בהרכב כמעט מלא ויחסרו הערב את הודג'ס, ווייטסייד ובאטלר.
מדובר בקבוצה מלוכדת ומאורגנת בה כל אחד יודע מה תפקידו בהגנה ובהתקפה, וכך נוצר שלם הגדול מסכום חלקיו.

הלייקרס העונה הם שלם שנמוך מסכום חלקיו. יש להם את לברון בכושר מיתולוגי לגילו (עונה 19) והוא בנתונים של MVP. סוללת קלעי השלוש שלהם קולעת באחוזים טובים. רק מה….אין שום גיבוש ואין תלכיד. ההתקפה סבירה בערך. ההגנה חלשה מאד.
ההבאה של ווסטברוק לקבוצה מקבלת בארה"ב כותרות של "הטרייד הכי גרוע בתולדות הלייקרס". והוא כרגע מהנמוכים בליגה באחוזים לשלוש(לשחקנים עם נפח זריקות משמעותי), אחוזי עונשין, ומהמובילים בליגה באיבודי כדור.
בנוסף, לא נראה שמאמן הגנתי כמו ווגל מצליח ליצור משהו ולו מינימלי בצד הזה של המגרש. ראסל הוא לא היחיד שלא שומר, אבל הוא בהחלט מהווה את אחד ההבדלים ביחס לכל העונות הקודמות של לברון בקבוצה, אז היתה הגנה מצוינת.
בנוסף הלייקרס יחסרו את דייויס, נאן ואולי (סימן שאלה) לברון, כרמלו ודווייט.

תחזית: דנבר הפצועה ניצחה 40 הפרש את הלייקרס ביום מצוין מהשלוש. יוטה תסתפק ב 20 ומשהו הפרש, או קצת פחות בגלל הבק טו בק (שנותן ללייקרס תקווה קלושה).
לברון ימשיך להתקרב לקרל מאלון בטבלת הקלעים.

Subscribe
Notify of
417 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טריי זריקה מחשידה

איזה כיף משחקים מוקדמים. יאניס יטבח בהוקס עם הטבעות קוסט טו קוסט סטייל לברון חחח

מנחם לס
Admin
2 years ago

אולי…אולי אלך למשחק אם הקרח על הכבישים יפשיר…גייל מתנגדת אבל ב-3:30??? אולי.

אור
אור
2 years ago
Reply to  מנחם לס

יפה מנחם, מתי היית המשחק פעם אחרונה?

טריי זריקה מחשידה
Reply to  מנחם לס

יאללה מנחם תביא לנו סיקור משם תוך ניגוב ההוקס בפיתה כי יאניס יעשה שם סופלקי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  מנחם לס

לא חושב שכדאי לקחת סיכון עם
הקורונה.

טריי זריקה מחשידה

מנחם צריך לשבת רק עם המעודדות שישים איזה שרשר ומעיל פרווה יחשבו הוא הבעלים של איזה ירחון😎

אור
אור
2 years ago

פשש דני מתפוצץ על הסיקסרס וממפיס – בולס בשעות נורמליות, תענוג. תודה לכולם

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

הרגת אותו עכשיו. במקום 6 נקודות הוא יקלע 3
(אלא אם כן אתה תביא מזל)

אור
אור
2 years ago
Reply to  NFS

אתה שוכח את תיאוריית "שעון ביולוגי אירופי" שפיתחתי ונתמכת ע"י דה שוט, לפיה שחקנים אירופאיים מככבים במשחקים המוקדמים בשעות שהיו רגילים אליהן בעבר לעומת מקביליהם האמריקאיים. אז כן צפה למינימום 6 נקודות הערב

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

אחת הטובות…

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

😎

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

כמו שאמר המת לעיוור – נחיה ונראה

אור
אור
2 years ago
Reply to  NFS

🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  NFS

😂😂😂😂😂
אור צודק דני בוי בדו ספרתי אבל יפסידו פילי היום טופ-3 בליגה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  NFS

🤣 דני בוי עושה 7 נק

אשך טמיר המקורי

טריפל סינגל

אשך טמיר המקורי
Reply to  אור

מצוין

אור
אור
2 years ago

אובר / אנדר 20 הפרש שהלייקרס מפסידים היום, מה דעתכם

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  אור

בק טוב בק של יוטה, אז נלך על 10-15

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

לייקרס מנגבים

yaniv
yaniv
2 years ago

חחחחחח
אין דבר כזה הלייקרס מנגבים,במקרה הכי טוב ואופטימי ינצחו ב3 הפרש

אור
אור
2 years ago
Reply to  yaniv

חחחחחח, מדויק. ובלי דייויס אין על מה לדבר

טריי זריקה מחשידה
Reply to  yaniv

3 הפרש זה ניגוב אצלכם חביבי

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

ראס עם TD לייקרס יגיעו ל-25 הפרש

מנחם לס
Admin
2 years ago

ממפיס נגד שיקגו ב-22:30 זמן בת גלים, ב-TNT

John
2 years ago

טוב, ממפיס ושיקגו זה משחק.
הקאבס – נטס יהיה מעניין.

ג'ה ודריוס גארלנד אלו הפוינט גארדים הכי מלהיבים כרגע. הנטס יהיו בצרות מול הרכב הענקים של קליבלנד. מצד שני סוף סוף אנחנו רואים את הרוקיז שלהם עם זמן משחק. דיירון שארפ זה שחקן שחשבתי שיבחר הרבה יותר מוקדם וקאם תומאס ביום טוב עושה באלגן ליריבה. אבל הקאבס פשוט מאוזנים מדי, גבוהים מדי ומסודרים מדי.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  John

נטס מנגבים

asaf
2 years ago
Reply to  John

חבל שלבולס יש חוסרים..עדיין מול ממפיס יהיה משחק טוב, בלי לונזו את קארוסו לא רואה מי מאט את מוראנט ..

טריי זריקה מחשידה
Reply to  asaf

גה עושה מלונזו וקרוסו שטיח מקסיקני איטלקי

TA7
TA7
2 years ago

כל כך מחכה שרוב הסגל של שיקגו יחזור כבר. קארוסו חשוב לקבוצה הזאת כמו שחמצן חשוב לגוף האדם. גרין וג׳ונסון מוסיפים המון האסל ואנרגיות שנותנים לקבוצה אקסטרה נקודות במעברים.
לאבין ולונזו זה ברור לכולם.
בינתיים היום מקווה שנראה עוד הופעה טובה של איו המצוין וקובי שנמצא בתקופה טובה וננסה לגנוב את המשחק הזה.

ועוד דבר,
ניו יורק מצוינת?

TA7
TA7
2 years ago
Reply to  TA7

גרין וג׳ונס**

אשך טמיר המקורי
Reply to  TA7

כל מילה.
ניו יורק המצוינת צרם לי כמו צופר אוויר של משאית ישר לאוזן בזמן שאתה חוצה לך בנחת במעבר חציה

TA7
TA7
2 years ago

בדיוק חחחחח

עידו גילרי
Admin
2 years ago

הבלייזרס מקבלים היום זריקת עידוד קלה סי ג'יי מקולום חוזר לשחק.
במיאמי סיכוי טוב שבאם יחזור היום אבל זה עוד לא סגור.

onetwo3
Editor
2 years ago

תודה לכולם.
יכול להיות שעדיף לרשום את שעות המשחקים בשעון 24 שעות ( 19:00 ולא 7:00 למשל).
הוויזארדס הערב יכולה להפתיע את פילדלפיה.
במיוחד עם ביל משחק.

Berch
2 years ago

אחלה פרוויו
לא הבנתי את השעות…. חשבתי אנחנו בשעון פריז, טקסס…
🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

יא וולי, איזה פינוק. איך בוחרים מכל הטוב הזה? נראה לי שאשמור אמונים לסלטיקס, ומשם כבר נזרום כמו הוואדי בחצר שלי.
תודה רבה על הפריוויו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חברים על הפריוויו המושקע ללילה כל כך עמוס. אנחנו צריכים להפסיד, אינדי חייבת לנצח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ואני שואל, מה אידיוטקה עשה לקבוצה שלי?
לאן נעלמה הסלטיקס של ה 6 שנים האחרונות?
ניו אורליאנס עושה צחוק מהסלטיקס, לאיפה נוליך את הבושה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יותר מ 6 דקות שהסלטיקס לא עושים סל אחד….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

במקום לזרוק כמו צטומטמים מ 3, כל הזמן מחטיאים, הם חייבים להכניס מבפנים. למה הם לא מבינים את זה?
יש להם מאונן אידיוטקה… מאמן אין!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

3 הסופמורים עושים מעצמם צחוק, זורקים קלינגים מ 3…
הם צריכים להיכנס ולהכניס מבפנים. החבורה הזו שבליגת הקיץ הגיעו לגמר, התאיידו אל האין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גיילן בראון כזה אידיוט עם האיבודים האלה
רשום לו רק 1 אבל יש לו 3, 2 כדורים שלא קיבל כי לא היה אסרטיבי, נרשמו למוסר ולא לו!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

האידיוט קיבל עכשיו טכנית מוצדקת, נדבק במחלה מאידיוטקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ולוציונאס זה מיסמאץ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הראו עכשיו איך גרהם קובר שם שלשה ואחת מהאוהדות הזקנות של הסלטיקס מורידה ראש ותופשת את הראש בידיים, כמעט שמעתי את האוי ווי זמייר.

thetroll
thetroll
2 years ago

איזו הצגה של מיילס ברידג'ס (ברחתי מבוסטון). 22 נק ברבע הראשון. יש עוד 8 שניות.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

ברידג'ס זה הדגם המשופר של טייטום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

אולי זה בגלל שיש לו מאמן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עצם זה שיש רק 4 קליעות מספר את כל הסיטימבול של הסלטיקס. במקום להכניס סולידי בצבע הם בוחרים לזרוק מה 3. בצבע לפחות היו סוחטים יותר עבירות. הסלטיקס חייבים לקחת הערב אם יש להם שאיפות לפלייאוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה האידיוטקה לא לוקח טיימאאוט?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בסך הכל הספסל של הסלטיקס תרם…. פפפפררררםםםםםםםםםםםםםם, 0 נקודות. אפס עגול!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

0 מ 8 נסיונות 6 נסיונות מה 3…..
למה? למה לא לנסות מבפנים?
כי אין מאמן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזה מטומטם הטומטום. לה לא לחכות שאנס פרידום יגיע לרחבה?
זה חוסר אימון. מחכם שהסנטר יגיע ויתפוס עמדה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

השופטים טעו, הכדור חוץ היה לניו אורליאנס ולא לסלטיקס. פרידום נגע אחרון.

אשך טמיר המקורי

יש לוחמי חופש, ויש אנס חופש

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

אם ווש מנצחים איכשהו אני מבקש שהכותרת תהיה פרויקט המכשף מבלייר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה היה צריך לעבור 3 חמישיות מהמשחק עד שיבינו שם שהמשחק צריך ללכת פנימה. בדקות האחרונות הבינו שאין שלשות, אז הכל פנימה כמו שצריך. אם לא היו מבזבזים כל כך הרבה זריקות הסלטיקס היו מובילים עכשיו.

אשך טמיר המקורי

בוסטון מובילים רזי! רק הצטרפתי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ווש פתחו בטירוף

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

יאללה שאבדיה יכנס לעזור לפילי

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מתגעגעים לראס

אשך טמיר המקורי

שמישהו יעיף לאידיוטקה איזה דראכמה למוח

טריי זריקה מחשידה

סעמק פילי חחח באו במוד להיתנגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הטומטום הלך לישון וטייטום התעורר….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וווווווווווווווווווווווווווווווווו מאמן ניו אורלינס לא כזה טיפש כמו אידיוטקה ומיד לוקח פסק זמן לקרר את טייטום שצריך עוד 1 מהקו.

אשך טמיר המקורי

עלה לי משפט בשבילך.
כשהכוכב מטומטם כל הגוף סובל.

טריי זריקה מחשידה

יאללה סימונס וטוביאס על טייטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תמשיך לחלום…
הטומטום שלי לא הולך לשום מקום.
תן סימונס וקבל סמארט

שי אבן צור
2 years ago

היית מוכן לתת את סמארט עבור סימונס???

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כן

טריי זריקה מחשידה

מי התלונן על ביל?

אשך טמיר המקורי

היום זה ה1-10?

טריי זריקה מחשידה

רזיאל אתם מתקשים נגד האשפה של השקנאי? אין לך בושה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח דוק עושה צאלאנג יקבל גם פלגרנט

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח צאלנג מפגר ברור שלא יקבלו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הרוסטר של ווש בריא ומלא – איפה דני יקבל דקות? יש מיליון שחקנים

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

בלי דני הסיחכוים של פילי לנצח קטנים יותר חייבים אותו שינגר קצת

אשך טמיר המקורי

טומטום לקח, טומטום נתן

טריי זריקה מחשידה

אשך ראית את סקוט פוסטר היום?

טריי זריקה מחשידה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קיבלו את הצאלנג ומתוקף החליפו למגן של גאפורד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דוק שיחק אותה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

מסכן גאפורד חטף מרפק וקיבל עבירה עכשיו 3 שלו זהט גאפורד בחוץ חחחחחח

טריי זריקה מחשידה

תומאס בריאנט נכנס להיות מטלית של אמביד עכשיו גאפורד עם 3 עבירות ב6 דק על אמביד חחחח

אור
אור
2 years ago

אבודה קשה, בריאנט זה קליר פאת בהגנה ועוד מול אמביד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

והנה האידיוטקה יורה לעצמו ברגל. הקבוצה רצה טוב, למה להחזיר את בראון?
טוב נראה מה יקרה.

אשך טמיר המקורי

זריקה לא מחויבת המציאות של טומטום

אור
אור
2 years ago

מכל השחקנים דווקא קיספרט הזה הפך להיות המחליף הראשון והבלתי מעורער

טריי זריקה מחשידה

אמביד רץ יותר מידי קוסט טו קוסט צריך לאותת שיפנו את האמצע

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂

אשך טמיר המקורי

שרודר רוקד על המגרש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח בריאנט ניינטין סיקסטי ניין מוב

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אנס פרידום עושה עבודה טובה בהגנה על וולוציונס. הוא שחקן שמתאים לשחק מולו. חד וחלק, הוא גם טוב מול פולטל מהספרס.

טריי זריקה מחשידה

חחחחחחחחחחחחחחח מול פולטל חחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ככה בא הכינוי אידיוטקה לעולם, דרך פולטל. אם לא פולטל לא היתה ההברקה לאידיוטקה!
הסיפור הוא אנס מול הורפורד ופופ דופק את אידיוטקה….

טריי זריקה מחשידה

אשך בשבילך-תשמע עם קול

https://twitter.com/WorldWideWob/status/1482915692445724672?s=20
Rob Perez
@WorldWideWob
bahahahha Jaylen Nowell just tried Scott Foster: “that’s a foul????”

Scott Foster: “Yeah, that’s a foul. every day of the week here. THAT’S A FOUL EVERY DAY OF THE WEEK.”

אשך טמיר המקורי

איזה חתיכת אידיוט. שריקת אוויר קלאסית אוורי דיי אוף דה וויק

אשך טמיר המקורי

המשחק של בוסטון. גיים. סט. מאץ'.

Jonathan
Editor
2 years ago

רזי, מרוצה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Jonathan

לא
מי אמר שאני פולני?…..
🙂
וברצינות, סוף סוף העוזר מאמן הבין שצריך להשאיר את האנס במגרש….

טריי זריקה מחשידה

ההגנה של פילי נראית כמו של הלייקרס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי זה נגרים חחחח אמביד צעדים וסל

טריי זריקה מחשידה

ביל מקרצף עשה מטלית מסת קרי בלי טייבול אנחנו בבעיה בהגנה

טריי זריקה מחשידה

נו איפה דני פילי צריכים עזרה

אור
אור
2 years ago

איך אתה מדבר על דנילה שלנו

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

הוא היחיד שיכול לעזור לנו כל נגר בווש יורה

אשך טמיר המקורי

הניקס המצוינת מזוינת

טריי זריקה מחשידה

כל מטאטא יורה בווש איפה דני שלנו

אור
אור
2 years ago

נדחק לקצה הרוטציה, קצת אחרי ברטאנס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי דחקו את דני רחוק לעומק הספסל

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

כן לעשירייה השנייה..

onetwo3
Editor
2 years ago

למישהו יש קישור לוויזארדס שעובד?

תודה

onetwo3
Editor
2 years ago

תודה רבה דוק.
בלי אבדיה אין לי שום רצון לקאות

onetwo3
Editor
2 years ago
Reply to  onetwo3

לראות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

בערך כל הספסל של ווש עלה לפני דני

טריי זריקה מחשידה

הוא קיבל את ההזדמנויות לא ניצל עכשיו כולם חזרו לא מבשר טובות

טריי זריקה מחשידה

בלי טייבול אנחנו מקבלים 40 נק ברבע מווש

onetwo3
Editor
2 years ago

למישהו יש קישור לוויזארדס שעובד ולא נתקע?

תודה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  onetwo3

תגגל nba reddit streams. יש שם רשימה

אשך טמיר המקורי

לקיספרט הזה יש יד.
ידית כמו אמיר כץ.

טריי זריקה מחשידה

תומאס בריאנט קולע כמו קובי בריאנט מהמיד ריינג

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי עם המחליפים של המחליפים דוק קורא להם לפי המיספרים לא זוכר את השמות שלהם

NFS
NFS
2 years ago

האם קרה שדני לא עלה בכלל לשחק ברבע הראשון?

אשך טמיר המקורי

לא זכרתי שלבראיינט יש טווח

טריי זריקה מחשידה

פיתח כנראה בפפציעה חחחחחחחח

טריי זריקה מחשידה

שמים באולם את הייט מי נאו איזה שיר יאללה

טריי זריקה מחשידה

ניאנג נהיה קטלני בפילי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

ניאנג היה קטלני גם ביוטה. לא ברור איך הם פספסו פורוורד לבן עם יד ל-3

טריי זריקה מחשידה

בפילי יותר קטלני הוא לא היה ככה ביוטה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ניאנג חאב א שוט

טריי זריקה מחשידה

תומאס בריאנט חושב הוא קובי בריאנט ומקרצף את דראמונד. נתנו טכנית לבריאנט כי הוא טיטרש את דראמונד חח מביך

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

זו תחרות קשה אבל לדעתי המגן הכי גרוע בווש זה נטו. אפילו כשהוא בטעות ליד השחקן שלו אין לו מושג מה עושים. איך יש לו קריירת נ.ב.א כזו ארוכה?

אשך טמיר המקורי

הברוטו ארוך, הנטו קצר

טריי זריקה מחשידה

זיו קישור בשבילך
http://6streams.tv/video/nba-03/

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אחלה אתה
עוד אחד לרשימה

onetwo3
Editor
2 years ago

וואללה תודה שימון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גם האצ׳ימורה חטף ואחד שינמוך היה כוכב בשנה שעברה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

רק חזר

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

אין לדני מה לחפש בווש. שיעשה רדיש ויבקש ללכת

טריי זריקה מחשידה

לאיפה? רדיש לפחות יכול ליצור לעצמו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

סן אנטוניו

טריי זריקה מחשידה

חחח מה יעשה שם? יש להם את קלדון, וסיל, פרימו ווקר וויט מורי כולם טובים מדני כרגע. ולמה שווש יקחו שחקן של הספרס?

thetroll
thetroll
2 years ago

איזה מהפך בוסטון עשו מדהים. טייטום וובראון פשוט אסור לעשות עליהם טרייד. אין צה לעשות הם פשוט יותר טובים עם שרודר מאשר עם סמארט. זהו.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thetroll

נו זה נגד הקקי של השקנאי

thetroll
thetroll
2 years ago

5 מ 6 האחרונים ניצחו. מי לא משחק? סמארט.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thetroll

תראה נגד מי ניצחו……

thetroll
thetroll
2 years ago

ראיתי 🤣🤣 תאמין לי ששמתי לב חוץ משיקגו ערימה של פחים. אבל הם משחקים יותר טוב עם שרודר אין מה לעשות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

+100
סמארט צריך לחזור לחמישייה השנייה. יהיו פחות איבודים ויהיו יותר נקודות.
אבל האידיוטקה נתן לו חמישייה פותחת רגלXXם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

צריך להטריד את האיש על הקווים ולהביא מאמן אמיתי.

thetroll
thetroll
2 years ago

++

טריי זריקה מחשידה

חחחחחח דרמונד החטיא לוב לבד לגמרי שאקאטין איזה אהבל איפה צארלס באסי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח שמעון מה זה פילי משחקים כדורעף 😂😂😂

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראית איך תומאס בריאנט הסתלבט עליו? יש לנו אחד צארלס באסי יותר טוב מדרמונד אבל לא רואה מגרש

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

לא מאמין שנטו שחקן נ.ב.א 2

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טייטום ביקר 9 פעמים על הקו בחצי השני לעומת רק 2 בראשון. נרדם הטומטום התעורר הטייטום והבין שנקודות עושים היום בצבע ולא מ 3. אגב אני זוכר שלשה שלו במשחק שכן נכנסה. משום מה בסטטיסטיקה היא לא מופיעה. שיט הפנס.

thetroll
thetroll
2 years ago

טייטום יש לו גרסה של טומטום וגירסה של טייטום. פיצול אישיות כל מחצית עלתה גרסה אחרת.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

היה פה פעם פיצול אישיות….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיספרט מגרזן שבר את הסל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

קיספרט והוצ'ימורה מוסרים פחות מברדלי ביל

טריי זריקה מחשידה

ככה משיגים דקות וחוזים. עם מסירה מה ישיגו?

thetroll
thetroll
2 years ago

++ המוסרים מסופסלים.

טריי זריקה מחשידה

נו מה מקסי נזכר לשחק פח לעיני האומה

thetroll
thetroll
2 years ago

דני לא שיחק בכלל… רמז לטרייד?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  thetroll

הוא וברטנס היחידים שלא שיחקו ברוטציה. לא סימן טוב

thetroll
thetroll
2 years ago

ללא ספק מעניין אם זה מתבשל טרייד

NFS
NFS
2 years ago

פשוט תעלומה איך נטו מקבל כל כך הרבה דקות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  NFS

איום ונורא ב-2 הצדדים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איך דראמונד משחק באנ בי איי? לא מבין את זה

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

יש מלא גופות כאלה, למה דוויט לא כזה? אפילו יותר גרוע

אור
אור
2 years ago

אחי דוויט לא רואה את דראמונד

אור
אור
2 years ago

דני מחכה לתורו
.
comment image

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

דיברנו עח ספרות כפולות, 6 ו-3.
כנראה שהתכוונו לדקות.

אור
אור
2 years ago
Reply to  NFS

יותר מדי דיבורים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  אור

חחח דווקא מחלק כיפים לחברים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מגבות?…..

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

חחחחחחחח

NFS
NFS
2 years ago

כל החבר'ה עם הכיפות באולם יבקשו החזר כספי

TRIP
TRIP
2 years ago

שומרים את דני אם צריך הגנה

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  TRIP

חחח

TRIP
TRIP
2 years ago

חחח מונטראז פוחד מאביד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

לכל מי שחושב שלא מגיע לאייטון מקס יש לי 2 מילים – טוביאס האריס

thetroll
thetroll
2 years ago

🤣🤣

טריי זריקה מחשידה

טוביאס קולע יותר מאייטון 🙂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

נקודה וחצי מעל 🙂

טריי זריקה מחשידה

נו אתה אומר שלטוביאס לא מגיע אז למה לאייטון כן? (שלא תבין לא נכון, אני לגמרי בעד מקס לאייטון למרות שהוא לא נותן כרגע תפוקת מקס אבל מקס מקבלים על פוטנציאל)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

קוזמה בראש של אמביד

NFS
NFS
2 years ago

וואו, לאבלי

טריי זריקה מחשידה

אם טייבול לא מקבל שחקן ההגנה זה יהיה חרפה תראו איך פילי נראית בלעדיו הבן אדם אשכרה מחזיק הגנה לבד. בלעדיו קליר פאת מוחלט

טריי זריקה מחשידה

אין בלי דני לא ננצח היום לצערי אמביד לבד לא יכול מקסי רדום

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

וושינגטון קלעו 55 אחוז מהשדה עד דקה לסוף החצי
הסטטיסטיקה תתיישר ופילי ינצחו ב 10 הפרש
אמביד לא מתאמץ בהגנה או מבזבז פאולים בחצי הראשון

טריי זריקה מחשידה

עזוב נו אין הגנה לכן ווש קולעים כל זריקה בלי התנגדות בלי שומר באזור. מקסי יהיה חייב להתעורר ודני יהיה חייב לשחק קצת בווש שנוכל לרוץ. ושיכניסו את בארטנס מאד יעזור

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אותו דבר היה עם מיאמי משיק שעבר בחצי הראשון
אתה לא משנה את כל שיטת ההגנה שלך בגלל שקבוצה קלעה יותר מהממוצע שלה אתה לא משנה את ההגנה , כבר ב 2 דקות האחרונות של המחצית הם התחילו להחטיא וההפרש ירד מ 12 ל 6
ואם וושינגטון ימשיכו לקלוע באחוזים גבוהים אז אין מה לעשות .
טייבול ודני גרין פצועים ואין מי שילחץ את הקו האחורי, לפעמים יש משחקים כאלה

טריי זריקה מחשידה

בדני ובארטנס ננוחם

אשך טמיר המקורי

ביל זה אמבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ומה אתה? סנדלית?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא יאמן שפילי עוד במשחק

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  דה שוט

פילי ינצחו 10-15 הפרש

אור
אור
2 years ago

גם אני חושב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בעזרת השם
איך אומר השימה-עון, לדרוס לדרוסססססס

טריי זריקה מחשידה

יצאנו בזול רק 6 אבל אנחנו עם הגנה טובה בקצב של 130 נק חחחחחחחח

צ'יקו
Admin
2 years ago

מארקנן יודע לשמור על גארדים…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכנסים למקלטים בקליבלנד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה חברים אני פורש בשיא הולך לחרופופופו
מקווה להתעורר עם הפסדים לניקס, ווש קליבלנד שיקאגו וטורונטו….
לילה טוב

טריי זריקה מחשידה

לילט נתראה בסטייפלס

thetroll
thetroll
2 years ago

ללט . נטפל פה בבקשות שלך

TRIP
TRIP
2 years ago

פטי מילס פותח 3 נגד הקבוצה הכי גבוהה בליגה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הנטס נראים נהדר כדורסל שמח עם הרבה אנרגיה גארלנד ומובלי טובים

TRIP
TRIP
2 years ago

פוגעים מחוץ לקשת, קאבס לא הולכים לפוסט הפרייארים

צ'יקו
Admin
2 years ago

איזה עצבים שלא משתפים את דני

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הנה kcp קולע דברים שהוא לא קלע כל הקריירה שלו
שיהיה לו לבריאות
אין מה לעשות נגד דברים כאלה

טריי זריקה מחשידה

עזוב אנחנו רודםים כל המשחק אף אחד לא שומר. אתה לא מנצח מהאוויר צריך קצת עצירות. גם בהתקפה חוץ מאביד אף אחד לא פוגע

טריי זריקה מחשידה

טראסט צר לי נצחון לא יהיה היום

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

יש עוד הרבה זמן לשחק
ואם לא יהיה אז לא יהיה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני רואה מייבשים את דני בוי ואת ברטאנס

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  דה שוט

למה שיכניסו אותם?
הם משחקים טוב ומובילים על קבוצה יותר טובה

TRIP
TRIP
2 years ago

אמביד מתגעגע לסימונס

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אמביד מסדר לכולם זריקות חופשיות ואף אחד לא פוגע
יש גם ימים כאלה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

אמביד מדהים היום, אבל הוא מוקף בכלום ושום דבר בהתקפה. קרי היום לא משהו, וטוביאס מקבל 2 סלים לפחות על כל אחד שהוא שם.

צ'יקו
Admin
2 years ago

הקאבס נפלאים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הנטס זחוחים מעצבנים עכשיו בפיגור גדול

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני רואה פילי שורדים רק אמביד בא לשחק

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

מקסי התחיל להתחמם
נראה מה יהיה ברבע הרביעי

עומר
עומר
2 years ago

מעניין אם דני פשוט נחתך מהרוטציה, או שיש שיחות על טרייד. הוא היה חלש מאוד במשחקים האחרונים, איבד את ההזדמנות כנראה. מצד שני נטו והאצ'ימורה נראו הרבה יותר גרוע.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח השיפוט בקליבלנד ברמה של ליגה ד

צ'יקו
Admin
2 years ago

שיקגו נגד ממפיס, מספרי 12 עם אותה תספורת. השיער של שניהם קופץ

שי אבן צור
2 years ago

מה קורה עם אבדיה? Coach decision?

אור
אור
2 years ago

מניח שלא Deni decision

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  אור

חחח
חשבתי אולי נפצע או אומת לקורונה או משהו

אור
אור
2 years ago

לא הכניסו אותו והקבוצה רק הגדילה את הפער אז ככה זה נמשך

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  אור

נשמע פשוט

אור
אור
2 years ago

שמע, אלה החיים
עלתה פה גם תיאוריה ששומרים עליו לקראת טרייד אבל לא נראה לי

שי אבן צור
2 years ago

נקווה שזה לא בגלל שהוא ירד למאמן מהעיניים…

אור
אור
2 years ago

פתאום (יותר נכון מהרבע הראשון) כולם רוצים שהוויזארדס יתחילו להפסיד.. 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

לך הביתה טוביאס
שחרר אותנו

שי אבן צור
2 years ago

למה המאמן של ווש נראה כמו מנהיג דאע"ש?

צ'יקו
Admin
2 years ago

אוון מובלי מזכיר לי את טים דאנקן

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  צ'יקו

שחקן נהדר!!!
אתלטיות נדירה לגודל כזה + כישרון

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אני מוכן לתת לטוביאס את הכסף ושישאר בבית , שלא יבוא לשחקנ

אור
אור
2 years ago

תביא אותו ואת סימונס, קח את ראס

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  אור

ראס יכול לשבת בבית יחד עם טוביאס
זה שני שחקנים שעדיף לא לקבל עליהם כלום
רק שילכו

אור
אור
2 years ago

יש תקווה חדשה – גארבג' טיים ארוך ובו דני עולה ומשפר ממוצעים

MBK
Editor
MBK
2 years ago

איזה נפש יהודייה יש לאנסלד ג׳וניור
הוא שמע על מנהגי ט״ו בשבט והחליט לייבש את דני היום

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קרה בדיוק מה שחזיתי – דני התפוצץ ופילי ניצחו (חחח רק הפוך)

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

רק אציין שתאוריית השעון לא הופרכה כי הוא לא היה גרוע אלא פשוט לא שיחק

שי אבן צור
2 years ago

יא! הנה דני

אור
אור
2 years ago

קבלו אותו

אור
אור
2 years ago

כבר צובר נקודות בקצב של 72 פר 36 דקות. תיאוריית השעון חברים

מנחם לס
Admin
2 years ago

מעניין על מה מדברים שחקנים כמו דמר דרוזן במטוס עם כל הילדים סביבו. אבל הצעירים האלה של הגריזליז והבולס הם אחלה

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  מנחם לס

איך היה בגן
הכנתם שיעורי בית?
כאלה

מנחם לס
Admin
2 years ago

תגידו לי, האם בקפה INSTANT של עלית יש בכלל קפאין? העיניים נעצמות לי ואני שותה קפה עלית ואני לא מרגיש כל קפאיןץ זה כמו קקאו

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  מנחם לס

האבקה???

MBK
Editor
MBK
2 years ago
Reply to  מנחם לס

יש
אולי יש לך נטול 😀

שי אבן צור
2 years ago

סטיבן אדמס אחלה שחקן!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דני עם 100% מהשדה

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

כוכב!!!

MBK
Editor
MBK
2 years ago

הדרבי של וולסטריט
הדובים נגד השוורים

שי אבן צור
2 years ago

ממש אהבתי את ברוקלין של דינווידי וג׳ארט אלן ולאברט
הקבוצה הנוכחית מאוסה בעיני

MBK
Editor
MBK
2 years ago

ממפיס משחקת כדורסל מרענן
נראה שיש כימיה קבוצתית מדהימה ומרקם בריא
JJJ ומוראנט יכולים להיות בסיס לקונטנדרית תוך שנתיים-שלוש

אור
אור
2 years ago
Reply to  MBK

אולי.. השאלה מה יקרה שכל אחד שם ידרוש חוזה גדול

MBK
Editor
MBK
2 years ago
Reply to  אור

ממפיס תיתן להם בלי למצמץ
אתה לא היית עושה את זה?
הם מזכירים לי את OKC של דורנט ווסטבורק הצעירים
מבטיחים מאוד
רק שזה לא יגמר כמו ב OKC

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  MBK

הגיעו לגמר כללי ועוד שניים איזוריים ממפיס יכולים לחלום על זה בלילה

אור
אור
2 years ago
Reply to  MBK

זה לא כזה פשוט, לא כל בעלים מוכן לשלם מס. לא רק התאנדר גם הבאקס עם ברוגדון (למזלם זה איכשהו הסתדר בסוף)

שי אבן צור
2 years ago

נסו להתרכז רק במובלי בפוזשנים הגנתיים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיירי העז מה מה

TRIP
TRIP
2 years ago

קיריי לותר קינג בתוך ומחוץ לפרקט

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  TRIP

חחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיירי תותח הארדן גם תותח למרכוס הכי תותח

שי אבן צור
2 years ago

הגארלנד הזה סבבה אגוזים!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי לא מחטיא

MBK
Editor
MBK
2 years ago

איפה אתה מנחם?
שמת כדור שינה במקום סוכרזית בקפה ואתה שואל אם יש בן קפאין?

אור
אור
2 years ago
Reply to  MBK

טוב שלא נסע למשחק..

דה שוט
דה שוט
2 years ago

התקף לב בקליבלנד

TRIP
TRIP
2 years ago

הורגים אותנו בחילופים נאש ישן בעמידה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת הארדן 😬😬😬😬😬

TRIP
TRIP
2 years ago

הארדן מכר

שי אבן צור
2 years ago

איזה כיף של סיום בקליבלנד!!!

TRIP
TRIP
2 years ago

התרגיל לקיריי 2 דקות מאוחר מדי. נאש לא יודע לנהל משחק.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  TRIP

נאש גולם

צ'יקו
Admin
2 years ago
Reply to  TRIP

מסכים, יותר מדי בנייה על אלתורים של הכוכבים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דיכאון

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
2 years ago

למה דיכאון דה שוט?
קיבלת אפטר מהמכבסה,זמן לשמוח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איזה אפטר? דני לא שיחק נטס הפסידו חסר רק ניצחון של מילווקי והפסד של הלייקרס ואני עמוק בצנטרישוט במרטין לותר הזה תכין לי בונגלו בכפר

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
2 years ago

דה שוט ,האפטר נגמר חזרה למכבסה ,הצנטרישוט הימני מחכה לך😁😁😁😁

שחר אלוני
2 years ago

ממפיס אחלה קבוצה, נראה אם יהיו פניקס תוך נגיד שנתיים

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

מוראנט איבד את זה סתם. בראדלי להבנתי ניסה למנוע ממוראנט ליפול. פאול רגיל. מוראנט צריך באמת לקבל פלייגרנט1

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

כן, החמירו עם בראדלי

שחר אלוני
2 years ago

מוראנט קצת מזכיר את אייברסון

nola
nola
2 years ago

דונסומו בולר רציני. הוא הביא הגנה היום גם כשראו כבר שהוא התעייף אני מאמין גם שבסטטיסטיקה זה בא לידי ביטוי. אני לא מבין למה לא החזירו אותו במיני ריצה שדרוזן יצר קודם

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

איזה כיף לראות את מוראנט, ותכלס גם את גארלנד

אשך טמיר המקורי

בוקר. חזרתי ואני רואה הספרס במשחק.
איזה פוזשן חכם של וייט בסוף הרבע.

אשך טמיר המקורי

תמ"א טקס

גיא רוזן
Admin
2 years ago

עד שהגעת היה ממש צמוד.
תבוא כל יום…

אשך טמיר המקורי

גם הספרס כבר לא עמידים לקללת האשך

אשך טמיר המקורי

עוד מעט שיקוץ.
תחושה שלי – הוא יברח מהמשחק ולא יעלה כדי לא להפסיד ולהפריד עצמו מהכישלון.

אשך טמיר המקורי

שכחתי שזה יום מרטין לותר קינג. חייב לעלות ולנסות לתת הצהרה

גיא רוזן
Admin
2 years ago

בוקר טוב!
.
(אפילו מצוין. 48 נקודות היו לבוקר הלילה)

טריי זריקה מחשידה

עשה קרצפת על הבוקר

טריי זריקה מחשידה

מונק מנגב זה האח של גי אר

טריי זריקה מחשידה

אשך העכברוש נתן בראש לאכילס ראית לא האמנתי

אשך טמיר המקורי

עברתי על הבוקס סקור 14 נק' מהקו לא?
גם הארדן חזר ל-10+ כל משחק.
עסקים כרגיל

טריי זריקה מחשידה

קצת זורקים ראש צועקים ריקודי בטן סלסה ידיים באוויר ויש לך 2 מהקו. גם החלקה באזור ליד מגן נחשבת.
אשך גם הדונציק ביקר 14 פעם על הקו😎

טריי זריקה מחשידה

יוטה נראים כאילו הם בפלייאוף 🤣🤣

טריי זריקה מחשידה

בשיעורי כדור ביסודות לא לימדו את שחקני יוטה לסגור את הבייס ליין נראה לי זה בכלל קרב שחקני הnba.מלמדים את זה בכיתה ג.
שמתם לב שעל דוויט תמיד עושים עבירה אם הוא בלייאפ או ליד הסל? ועל השיקצה אף אחד לא עושה או מלטפים אותו או נותנים לו לייאפ. ראיתם איך בואין תפס את דוויט שלא יהיה סל וילך לעבוד מהקו?

טריי זריקה מחשידה

קלרקסון מחרב את יוטה איפה המאמן האהבל הזה זורק דברים לא קשורים

טריי זריקה מחשידה

ראססססססססס איזה פוסטר על גובר חחחחחח קיבל קליר פאת מהאמצע

אשך טמיר המקורי

אחד המשחקים הטובים של הלייקרס השנה, בשני הצדדים.
יוטה לא הגיעו היום.
אגב כרגע הטבעה מפלצתית של ראס, כמו בימים הטובים – דה שוט חובת צפייה עבורך.
רק חבל שקלקל את זה עם טראש טוק מגעיל על גובר אח"כ.
(אבל זה האיש – מגעיל)

טריי זריקה מחשידה

שריקת אוויר על השיקצה חחח אוניל שמר נהדר לקח לו את הכדור נקי והשיקצה הולך לקו חחח

אשך טמיר המקורי

יפ גם עשה צעדים לדעתי בתחילת התנועה

טריי זריקה מחשידה

הצלף לברון מהקו החטיא את שניהם חח בול דונט ליי מצחיק שלא שולחים אותו לקו בלייאפים לבד מול הסל

סוסמעץ
סוסמעץ
2 years ago

השיקצה זקנה – לא עולה להלי הופ

טריי זריקה מחשידה

שיר שמוקדש לגובר
https://youtu.be/F13JNjpNW6c

אשך טמיר המקורי

משחק שיא ללייקרס (בטח בגזרת המאמץ), קטסטרופלי ליוטה – 6 הפרש.
זה המצב

טריי זריקה מחשידה

מיצל לא הגיע

אשך טמיר המקורי

מי כן הגיע?

טריי זריקה מחשידה

גובר עם 9 נק זה הרבה בשבילו במחצית 😎

טריי זריקה מחשידה

בולס באקס נטס הפסידו לצערי פילי לא ניצלו את זה

אשך טמיר המקורי

קבוצות שהולכות להמריא – ווש ופורטלנד

טריי זריקה מחשידה

איזה להמריא הן ישר לדראפט שקיעה עמוקה

אשך טמיר המקורי

להמריא תזכור שאמרתי זאת

אשך טמיר המקורי

דה שוט הולך לחתום קבע בצנטריפוגה והסל"ד הולך לעלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נו, אני פושט רגל פה עם המערבלי בטון.

אשך טמיר המקורי

אתה עובד בטכנולוגיה מיושנת

אשך טמיר המקורי

כרגע אני מעריך את הסיכויים 70-30 ליוטה.
לדעתי יעלו אחרת למחצית השנייה.
לא היו מוכנים לאינטנסיביות של הלייקרס בהגנה ובאו עייפים.
חשבו יקבלו את הקליר פאת הרגיל ואימון שחרור, כמקובל.

טריי זריקה מחשידה

זה דל הלייקרס היום השיקצה עדיין לא קיבל את מנת הקליר םאת היומית ולא עשה קוסט טו קוסט מהאמצע עדיין

אשך טמיר המקורי

השיקצה ישפוך לאגר. הזקנים נתנו מאמץ נקודתי.
עם כל הכבור ללייקרס (ואין כבוד) זה תלוי ביוטה.
עושים סוויץ' בהפסקה וזה שלהם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בוקר טוב כלבים, האווו האווו האווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
שירה בוקר של המלך מלכי המלכים ביבי נהנתניהו, סתאאאאאאאאאאאאם
המלך אל-ביס פרסלר.
שיר כלבלבי כזה להזכיר שצריך להוציא את הכלב…
Hound dog
.
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
Well, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
Well, they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Yeah, they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Yeah, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
Well, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
Well, they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Yeah, they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Well, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
Well, they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Ya know they said you was high-classed
Well, that was just a lie
Well, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
You ain't nothin' but a hound dog
Cryin' all the time
Well, you ain't never caught a rabbit
You ain't no friend of mine
You ain't nothin' but a hound dog

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

והנה פרסלר לייב אין בית שימוש
https://www.youtube.com/watch?v=URayWTkEPYM

אשך טמיר המקורי

כל חדירה שלברון לא מקבל שריקת אוויר אני קצת בשוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נשמע כמו פורנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אשתו יודעת?

אשך טמיר המקורי

מעלימה עין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אגב, איך אומרים את זה? ברוני לברון אולי לברון ברוני?

אשך טמיר המקורי

הברון ברוני לברוני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני רואה שאוטה מובילה עכשיו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קבלו ג'ון לנון וצ'אקי
https://www.youtube.com/watch?v=ZbGuxGGOIV0

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אויי לה-ברוך

אשך טמיר המקורי

הלאגר מתחיל להישפך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לבריות גיימס?

טריי זריקה מחשידה

שכתוב להם על החולצות הונור דה קינג הכוונה למרטין או ללברון? 🙂

אשך טמיר המקורי

הלאגר נשפך כמים.
כבירה אפילו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה לא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מתי לה ברוך מחליף את המאמן?
יש לו בטוח מישהו כהה עור בקנה.

סוסמעץ
סוסמעץ
2 years ago

איזה מפולת

טריי זריקה מחשידה

הגנת הלייקרס חזרה להיות קליר פאת לייאפים בלי הכרה ליוטה וראס לא על המגרש לידיעתכם

טריי זריקה מחשידה

לקלרקסון אין מוח

סוסמעץ
סוסמעץ
2 years ago

להכין חיתולים לרבע אחרון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קוסטוקוסטו קוסט טו קוסט שיקוצי

טריי זריקה מחשידה

חחח כל משחק חייב לתת לו כזה זה החוק הלא כתוב בליגה אף אחד גם לא עושה עליו עבירה בדרך נגיד לעצור את זה חחחחחח

טריי זריקה מחשידה

בא לי להכות את קלרקסון

אשך טמיר המקורי

לדעתי מותר למאמן להעיף סטירה במקרה כזה

טריי זריקה מחשידה

ממש מחרב להם זריקות מפגרות גם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תה מרווה על הבוקר מרגיע.
ממליץ לשטוף טוב את העלים שלא תאכלו חרקים!

טריי זריקה מחשידה

סנטלי גונסון לא קשור לענף השיקצה עשה מקודם את הקוסט טו קוסט היומי שלו זה קצת סטה מקו ישר הצידה

טריי זריקה מחשידה

השיקצה רוצה קונטיניושן שעה לפני חחח מהאמצע חח

אשך טמיר המקורי

לברון דורש התנצלות – מנסים לשמור עליו.
השופט התנצל.

טריי זריקה מחשידה

כן חחחחחחחח הוא זועם שעשו עליו עבירה ועוד 2 רצוף חחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הכינו את הממחטות…

טריי זריקה מחשידה

למה ברבע האחרון רודי גיי על לברון? חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חבר מביא חבר…

טריי זריקה מחשידה

אינגלס זה החוליה החלשה נרדם בהגנה לברון בורח לו כמו ילד בגן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אנד וואןXשניים.
השופטומטמים נותנים לשיקוץ לרוץ ולחצרץ.

אשך טמיר המקורי

השיקוציאדה חוזרת.
יוטה פספסו אינספור הזדמנויות לגמור את המשחק.

טריי זריקה מחשידה

מיצל לא איתנו היום

טריי זריקה מחשידה

גובר חחח תעשה עבירה כמו שצריך מה אתה מלטף ואנד וואן תשבית את השחקן לפחות

טריי זריקה מחשידה

אשך אתה מוכן לווי אר אול וויטנס?

אשך טמיר המקורי

אף פעם לא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה לא אמרתי שזה ייגמר בבכי?

טריי זריקה מחשידה

מתי סניידר יעיף את קלרקסון זה לא הערב שלו והוא קליר פאת בהגנהה

טריי זריקה מחשידה

סטנלי גונסון מנגב חחח ראיתם איזה חסימה נעה לברון עשה על קלרקסון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גרר אותו עם הידיים קדימה מהשלשה לעונשין חחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי

משאית גרר

טריי זריקה מחשידה

תשמע זה היה אחד המצחיקים ואני נזכר בחסימות ששורקים סתם ששחקן חוסם רגיל ומישהו נתקע בו ואז אני רואה את זה חחחחחחחחחח זה לפנתיאון פשוט תפס אותו ולקח אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

והוא עושה את זה בסלואו מו בשביל לבלבל את האוייב (השפטומטמים)

טריי זריקה מחשידה

סטנלי גונסוןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחח מנגב לבד שלברון עושה חסימות נעות רצח לפנות לו סניידר הדביל לא הבין עדיין שקלרקסון זה בדיחה ולספסל אותו איזה מאמנים יש בליגה חחחחחחחחחחחחח פשוט אוטיסטים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טמיר תביא ניצחון לראס סומך עליך (אני לצערי מחרים עדיין) כמו ש-ווש ופורטלנד נראות – אני אכן עמוק בצנטריפוגה – חבל שדני לא שותף לזה.
שמעון באמת יצאתם פראיירים (פילי) – כל הגדולות הפסידו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רגעעעע
איפה ראס?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

סיפסלו אותו בקלאץ׳? אנביליביט

טריי זריקה מחשידה

מיצל אהבל במקום לחדור על השיקצה זורק מהלוגו

טריי זריקה מחשידה

סטנלי גונסון עושה צחוק מיוטה שחקן שלא קשור לענף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אפילו ראס לא יכול לחרב.

אשך טמיר המקורי

מיצ'ל מחריד ממש.
באופן כללי נתקע בוואחד תקרה בקריירה.

טריי זריקה מחשידה

יוטה בפלייאוף מוד 🙂 הכנה לפלייאוף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂😂 יש להם על הספסל אחד ג׳ באטלר למה הם לא מכניסים אותו? 😃

אשך טמיר המקורי

כל הניסים והנפלאות הולכים לטובת הלייקרס היום.
ויוטה מחרידה ממש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שופט 38 בכיס של לברון?

אשך טמיר המקורי

הוא וכל ה-37 האחרים.
עלי בבא ו-38 השודדים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ווי אול וויטנס, לה ברוך שוב עושה את זה בעידוד הליגה למקומות עבודה.

טריי זריקה מחשידה

לא הבנתי אי אפשר להוציא חוץ ישר או שצריך לחכות שלברון יצפה בהילוך החוזר ואז יחליטו? חחח שינו את הצאלנג למרות שרואים עבירה ברורה עם 2 מכות על היד חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יפ
גם אני חשבתי, שיתנו לו ישר ניצחון ויחסכו את המיסים…

טריי זריקה מחשידה

היה בכלל עבירה של סטנלי נתן לו מכה על היד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתם את הקטע הזה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לברון זה גם המאמן גם השופטים וגם השחקנים….

NFS
NFS
2 years ago

מי זה השופט האהבל הזה על הקו? כל קריאה הוא הפוך לגמרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עוד תירו, זה ייגמר בבכי

טריי זריקה מחשידה

לברון אומר לשופטים רגע אל תתנו להם להתחיל תנו לי רגע לראות הילוך חוזר ואודיע לכם אם אני רוצה צאלנג או לא חחח

אשך טמיר המקורי

המשחק בהחלט סיפק לנו בידור משובח ורגעי שיא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם אני קונה-לי

אשך טמיר המקורי

חחח ראס דוחף את דרכו כל הדרך לסל.
חגיגה גדולה הלילה לזקנלחים.
המתנה שלא מפסיקה לתת לא נתנה היום.
שיהנו, יחגגו.
משחק הבא חוזרים למציאות…

טריי זריקה מחשידה

מה פתאום הבאים זה אינדי והמגיק הם הולכים לעשות שם חגיגות מימונה

אשך טמיר המקורי

יאללה שיהנו קצת.
לאינדי יש מצב שמפסידים.
זה יותר כיף לתת להם קצת תקווה כדי להוריד אותם שוב.
קצת נהיה משעמם לבעוט בגופה שוב ושוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתם את ג'מעת איל איסלאמייה שם? ראס את גבבון ובסוף השיקוץ חוטף שם כיפכוף מראס?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טריי זריקה מחשידה

חחחחחחחחחחחחח זה היה גדול

טריי זריקה מחשידה

חחחחחחחחחחחח ראס ושיקצה בריקוד אחים חחחחח אחד הטובים זה. השיקצה שמח כי המשחקים הבאים זה אינדיאנה שחטפה 140 מהקליפרס בלי גורג וקאאוי ו-המגיק הוא להיות הרבה קוסט טו קוסט שם מהאמצע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה, תמ"א 13 וולת"מ

המשגיח
Admin
2 years ago

ניצחון ממש מפתיע של הלייקרס

טריי זריקה מחשידה

אור אמרתי לך מנגבים או לא?